Bloggintresserade

söndag 15 september 2013

Dagens fotoriss. Negativt utrymme.

Hej på nätet!



Veckans fototriss handlar om negativt utrymme. Få se vad det nu kan bli.

Jag har tänkt så här hoppas jag fattat allt rätt.

Ni vet jag älskar blommor så det fick vara det på bilderna.














"Baselle Alba"

                                                                          "Luktärt"


                                          "Klematis"                                                                                                                              Det här är mitt bidrag till Veckans triss . det finns fler bidrag att se om ni går in på veckans triss.

Ha en fin söndag
Kram Meta

10 kommentarer:

Axart sa...

Snygga foton, clematis är en otrligt vacker slingerväxt.

AX

Anneli - A'la Foto sa...

Fina bilder där den sista blir min favorit! Ett tips att tänka på är att huvudmotivet (i detta fall blomman) ska vara kanske 20 % av bilden och resten ska vara tomt! Så tänker jag mig detta fenomen i alla fall! :)

Ha en skön söndag!

Tantkalle sa...

Så somrig triss med fina blommor! Din klematis är praktfull!

Veiken sa...

Vackra blomsterbilder!Baselle Alban tilltalar mig mycket! Ha en fin söndag!

Annemor sa...

Baselle Alba blir favoritten her også.
Ha en flott dag.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2013/09/15/fototriss-del-230-negativt-utrymme/

Marit Johansson sa...

Fina blombilder, precis som det ska vara här hos dig :)

4 i Kiellandsgata sa...

Så koselig med kommentar på bloggen min, og da fant jeg dine blogger=) Veldig koselig å se alle bildene dine av nydelige blomster=) Fin søndagskveld til deg=) Vibeke

Jah Hollis sa...

Fina varianter på veckans trisstema.

Unknown sa...

Fin triss, blommor är ju alltid vackra på bild och de som du fotat är inget undantag :)

Elisabeth sa...

Fina bilder! =) Den första bilden är mystisk på nåt sätt =)