Bloggintresserade

måndag 23 december 2013

God Jul

Hej alla Bloggare ute i världen!!

Nu är det äntligen jul. Det känns väldigt konstigt i år. Det brukar vara snö och kallgrader. Inget av det i år..
Egentligen gör det inget, jag bor på 5.te våningen så jag kan inbilla mig att allt är som vanligt, om jag vill.
 
Här hos oss finns det ingen gran. Vi har massor av levande ljus.












Många el-ljusstakar i våra fönster som ger så stämningsfullt ljus.






Julkrubban har en viktig plats i mitt julfirande. Det var ju så det började en gång.


Jag önskar er alla en underbar och  fridfull
JUL.
Många kramar till er alla som kikar in till mig.
Meta.

2 kommentarer:

Unknown sa...

God Jul och ett Gott Nytt År till dig Meta! Kram, Gunilla

Carina sa...

Underbart och så sant. Det var precis så det en gång började. Är själv uppfostrad på det sättet men någonstans på vägen har det liksom runnit ut i sanden även om jag bär det med mig i hjärtat...Önskar så att återigen komma mig för med att gå på julotta...försöker iallafall gå på advent, men i år var jag i London och då var det inte så lätt.
Önskar dig en fortsatt god julehelg och ett nytt år.
/Carina