Bloggintresserade

tisdag 9 september 2014

Blo-Ma hos N.F

Hej alla där ute!

Ny vecka nya blommor. det är rätt kul det här att läsa och se hur andra ser på våra blommor. Det finns ju så många olika. en del känner jag igen andra är nya för mig. Det är så kul att krypa runt bland blommor och blad för att få en fin bild, ibland lyckas man  andra gånger blir det så där..... I höst skall jag träna mer på att använda fler funktioner på min kamera. Jag har ju tid till sånt nu när jag inte kan arbeta längre.


Åter till blomman för idag.

En hel häck med vita höstflox.
Det är vackert och doftar så gott.














Mitt bidrag till Blo-Ma hos N.F Kika in där får du se fler vackra blommor.
Önskar er alla en fin vecka.
Kram Meta

1 kommentar:

Unknown sa...

Så härligt med massor av flox. Det är fina gammaldags blommor. Ha det bra! Kram, Gunilla