Bloggintresserade

lördag 31 januari 2015

Fototriss om B´n

Hej alla där ute i snölandet.

Ja minsann nu snöar det nog över hela landet, det är vinter sa meteorologen idag.
Hej hopp nu som vi vill ha vår.Det är 51 dagar kvar till den normala våren, så ni kan börja nedräkningen nu.

Idag var det B´en på tapeten. Då tänkte jag så här.
Kameran fick följa med på loppis idag. Där fanns massor av B´en både på människor och möbler.
Jag valde möbler, det kändes lättare att fota det. De tyckte jag var konstig ändå med mina fotoställningar.



Här fanns massor av fina ben. Både påkostade och enkla. En del dyra från början andra av enklare modell och då billigare.
Jag fastnade för de här tre.

 Utsirat ben kan vara vackert på fina bord.

Skåpet hade vridna grova ben kolla in
                                                                  foten......
 
Och till sist ett vackert svängt ben. Det är nog min favorit.



Det är mitt bidrag till Fototrissen med B´en
Kolla in får du se andras fria tolkning av detta.
 Önskar er alla en fin helg
Kram Meta

11 kommentarer:

Axart sa...

Snygga ben! foten blir min favorit.
AX

Vi i Kasperian sa...

Rolig triss. Sista snygga och välsvarvade benet blir även min favorit. :D
Berit E

Annemor sa...

Jeg må nok si meg enig med dem over.
Ha en flott dag.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2015/01/31/fototriss-pa-b/

Eva Trillian sa...

En hel triss med snygga ben ;) Roligt!

Monica o Jacob sa...

Tvåan med sin smått otäcka fot blir min favorit;-)
Ha en skön kväll

cissi sa...

Vilken finurlig triss full med ben som börjar på b:n.
Ha en skön kväll!

amo sin blogg sa...

Godt påfunn, og fotografere bordbein.
Alle tre er fine på kvar sin måte.

Fin laurdagskveld.

Gunvor sa...

Jätterolig triss på B,n! Smart påkommet!

juanna sa...

Det blev både konstnärligt o roligt!!

Anonym sa...

Fina ben i din triss.

Semester & Mat sa...

Va roligt med loppis, ja där kan man hitta en hel del snyggt!