Bloggintresserade

torsdag 7 april 2016

Torsdagstemat. I´like

Hej alla vänner i vårsolen.!

Torsdag och nytt tema igen "I like" denna gången. Det finns ju massor av saker som jag älskar just nu.

 
De här med våren kan jag inte annat än älska och nu är alla blommor på gång på kolonin. Det gör mig så glad.



Alla vilda blommor.
Blåsippan och de stora bladknopparna på kaprifolen.
 


Att få köpa penséer i olika färger och former.
Den här ska få platsa med chokladblomman när jag kan ta ut den från innevärmen. 
 



Här är en rococopensé.

Kan inte glömma alla vackra Julrosor som börjar blomma överallt på min koloni.








Det var mitt bidrag denna torsdag till I ´like. kika in där får du se andras bidrag.
Önskar er alla en fin solig och skön vecka
Kram Meta

7 kommentarer:

Unknown sa...

Håller med, man blir bara så himla glad.
/kiki

Marit Johansson sa...

Det där ser ju underbart ut!!

Monica o Jacob sa...

Härliga bilder, ja visst är det en
underbar tid just nu.
Ha det skönt i vårvädret;-)

Violen sa...

Härliga bilder som jag blir glad och lycklig över att se! Äntligen är det vår!
Ha det gott!

Paula i pörtet sa...

Vilken ljuvligt vacker rokokopensé, har aldrig sett någon liknande!

Anni sa...

Visst njuter man för fullt! Som alla vårar så är det svårt att hänga med! Underbara foton!

anemonen sa...

Du den prakten du visar här kan jag inte annat än älska. Milde tid så vackert.